Positiv omtale av våre arrangementer i Journalen i lys av diskusjonen knyttet til høye deltakeravgifter. Les mer her: https://journalen.oslomet.no/nb/2026/06/prisnivaet-pa-mosjonslop-vekker-reaksjoner
Fint omtale av løpet vårt i budstikka i dag. Vi heier på Cecilie (og mann og barn) Les artikkelen her (åpen for alle) https://www.budstikka.no/cecilie-38-bruker-loping-som-terapi-hyller-lokalt-initiat
Kommentarer